dinsdag 17 april 2012

Deze blog zal voorlopig weinig chronologisch zijn, al jaren schrijf ik over wat ik op seksueel vlak beleefd heb, maar die stukjes staan in allerlei mapjes en soms nog ergens op een oude pc.
Hier een ervaring die ik had op een naaktstrand in Frankrijk alweer jaren geleden, het relaas van een ontmoeting met een ervaren Nederlands stel.
Al dagen zag ik zo ongeveer dezelfde stellen om heen op het heerlijke naaktstrand, na een een paar dagen knikten we zowaar naar elkaar als teken van herkenning.
Doordat het vloed begon te worden werden we gedwongen om met onze handdoekjes steeds dichter naar de enorme duinen op te schuiven en het wijdse strand werd steeds smaller...zodat iedereen steeds dichter bij elkaar kwam te liggen, en zo kwam ik naast hun terecht.
De dag ervoor had ik ze ook al even gesproken(koetjes en kalfjes) ondanks dat de zon scheen begon het steeds harder te waaien en ze stelden voor wat beschutting te zoeken in de duinen, daar was het meteen weer warm.
Zij was ietwat volslank en zag er heerlijk gebruind uit en hij was meer slank en tanig zij besloot zichzelf en haar man in te smeren met zonnecrème en lachte naar mij toen hij daar een stijve
van kreeg, ik lachte terug en dat brak het ijs, ik lag op mijn buik en voelde ook iets groeien.
Intussen masseerde ze zachtjes zijn stijve penis en zo dat ik het goed kon zien, ik draaide me nu op mijn zij en begon een beetje onwennig aan mijn penis te trekken(kende deze mensen tenslotte amper)ze glimlachte gelukkig mijn richting uit en daaruit maakte ik op dat ze het wel spannend vond.
Onderwijl trok ze steeds steviger aan zijn intussen enorme pik, er nog steeds voor zorgend dat ik het goed kon zien.  Moet toegeven dat ik hier echt bloedgeil van werd, ik lag nu ook ongeneerd aan mijn pik te trekken, toen ze hem klaar liet komen ( zag dat zijn eikel enorm gezwollen was) hield ik het ook niet meer en heb toen in het witte duinzand gespoten.
Zie nog altijd het beeld voor me dat ze haar hand die onder het sperma zat geroutineerd droog wreef in het duinzand...en toen we opstonden om weer naar het strand te gaan bleek in duinpan naast ons ook nog een man gegluurd te hebben, we hadden er geen van allen iets van gemerkt.
Helaas sloeg de andere dag het weer om en heb ik ze (helaas)niet meer gezien.
De dagen erna fantaseerde ik vrijelijk over wat er bij een volgende ontmoeting had kunnen gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten