vrijdag 11 mei 2012

Ran du Chabrier 2010

In juni 2010 was ik voor werk in het zuiden van Frankrijk, dit was mijn kans om eens alleen naar de camping: Le Ran du Chabrier te gaan, met mijn partner was ik er al een keer of twee geweest door de jaren heen.
Het was al laat in de middag en ik raakte aan de praat met een stel van halverwege de 40 uit Berlijn, zij waren net aangekomen en voor het eerst op de Ran.
Ik kreeg de indruk dat het geen doorgewinterde swingers waren, maar ook niet helemaal groen, althans zo leek het. Er moest een grote ronde koepeltent met meerdere compartimenten opgezet worden, daar ze de tent geleend hadden, was het voor hen niet echt eenvoudig.
Ze stonden met hun auto helemaal stroomop de Cèze op het eind van het terrein, waar toen nog bijna niemand stond, het was half juni en we hadden net een paar dagen slecht weer achter de rug, dus op het terrein was het wat stiller als gebruikelijk rond deze tijd.
Daar ik voor mijn werk in de buurt moest zijn, had ik ervan geprofiteerd de camping eens alleen te bezoeken, ik geef toe dat ik al een paar keer rond het terrein aan het dwalen was in de hoop iets opwindends mee te maken.
Dus toen ik met dit Berlijnse stel aan de praat raakte voelde ik iets van adrenaline door me heen schieten.
De man, welvaarts buikje en kalend was al naakt, terwijl zijn vrouw nog gekleed was in een zomers jurkje. In de loop van het gesprek bood ik aan hen even te helpen met de tent, toen zij een van de stokken op z'n plaats hield en ik op de grond zat om de haringen in de (harde) grond te timmeren zag ik dat ze geen slip droeg.
Ik geef toe dat ik daar heel geil van werd, terwijl iedereen daar natuurlijk naakt rondliep, toch was dit opwindender! 

De tent stond vrij snel en we kletsten nog wat, eigenlijk geneerde ik me een beetje want ik had een al een halve erectie... maar haar man lachte naar haar en toen deed ze haar jurkje en bh uit en stond ze pardoes naakt naast me, ik kon moeilijk mijn ogen van haar afhouden moet ik toegeven, ze was nog bijna wit en bezat een paar heerlijke borsten en billen.
 Ze gingen verder met het uitpakken van hun auto, maar vroegen of ik over een uurtje zin had om een glas wijn te komen drinken. Heerlijk zoals de erotische spanning door je lijf zindert voorafgaand aan zo'n afspraakje, ik ben me maar even gaan douchen om af te koelen, maar kreeg het beeld van de aantrekkelijke en volslanke Duitse vrouw niet meer van mijn netvlies!
Even later zaten we in het lange gras voor de tent en kletsten we nog even over koetjes en kalfjes, maar lang duurde dat niet, zij kusten elkaar en omhelsden elkaar innig. Ik speelde een beetje met mijn intussen stijve pik en toen zij opkeken lachten ze allebei.
Hij knikte naar haar en toen kwam ze naast me zitten en begon mijn pik te strelen en eraan te trekken.
 Hier had ik op gehoopt, ik streelde haar blanke borsten, ik viel voor de grote roze tepelhoven... en niet veel later pijpte ze mij en likte ik haar. Hij zat ernaast en masturbeerde, er was weinig voor nodig en even later liet ze mij over haar buik spuiten. Nadat ik was klaargekomen liet ze zich doggystyle neuken door haar man.
 Ondertussen kwamen er ook nog andere mannen toekijken en zich aftrekken.
 De andere ochtend al heel vroeg kwam de man vragen of ik haar in zijn bijzijn wilde neuken("poppen", ja zo leer je nog wat Duitse woordjes haha), zo gezegd zo gedaan, maar nu kropen we in hun ruime tent, terwijl ik haar mocht neuken pijpte ze haar man voorzichtig.
 Nadat ik het condoom volgespoten had ging haar man ook nog eens bij haar naar binnen en kwam vrij snel klaar, zie nog voor me hoe zijn zaad uit haar vagina droop...wordt weer geil nu ik het opschrijf....was echt een supergeile ervaring.
 Ik had veel geluk, want veel stellen zijn natuurlijk niet op zoek naar een man alleen. Bovendien waren ze veel doorgewinterder dan ik vermoedde!


1 opmerking: