woensdag 5 september 2012

Zondagmiddag in Februari

Het moet zeker 8 jaar geleden geweest zijn:

De felle zon scheen uitbundig door de Velux van onze slaapkamer, het was pas februari.
De verwarming stond lekker hoog en het nodigde uit om een dutje in de zon te doen, ik viel in slaap en werd wakker van een hand om mijn penis...en voor ik iets kon zeggen ook een mond. Ze was nog helemaal aangekleed, rokje panty truitje ze kleedde zich half uit op mijn verzoek en nadat ze slip en panty uit had gedaan, plantte ze haar voeten aan weerszijde van mijn borst zodat ik geweldig uitzicht had op haar schaamlippen...ik genoot van de aanblik en zei haar dat ook...als antwoord deed ze met haar hand haar schaamlippen iets uit elkaar en wreef met haar wijsvinger over haar clitoris, ze duwde haar vinger naar binnen en toen ze terugtrok kwam ie er glinsterend van het vocht weer uit...oef ik had het niet meer...als vanzelf begon ik mijn eikel te masseren onderwijl nog steeds heftig genietend van het uitzicht. Zij ging intussen door met vingeren en werd ook steeds geiler, want haar schaamlippen waren intussen een beetje gezwollen.
Ze stelde voor te ruilen van positie, zij wilde mij wel eens van onderen af zien, leek haar heel geil. Snel kleedde ze zich helemaal uit en ging op mijn plaats liggen, terwijl ik nu boven haar stond met een hele stijve, begon ze gelijk weer te vingeren.
Ze vond het ook een geil gezicht. Ze vroeg me m'n benen nog iets verder uit elkaar te doen... en me verder af te trekken...wel, ik had weinig aansporing nodig. Ik draaide me nu om zodat ik met één hand tegen de muur kon steunen, als ze nu naar boven keek zag ze eerst mijn zak en dan pas mijn penis. Ik zag haar vinger steeds sneller op en neer gaan...en ik begon ook steeds heftiger te masturberen, ze zei dat ze me graag wilde zien spuiten vanaf deze hoogte. Ik werd echt heel geil van haar woorden....ik waarschuwde nog dat ze helemaal nat zou worden..."Doe nou maar"(!) riep ze bijna geërgerd... Een druppel voorvocht kwam al uit mijn eikel, ik ving ‘m op met mijn vinger en proefde even. Ze zuchtte dat ze even moest stoppen. Voor mij was het al te laat. De eerste straal ging vrij ver en kwam op haar been en voet terecht, ik herinner me de aanblik van het sperma op haar roodgelakte grote teennagel nog goed. De rest van het zaad kwam op haar buik en hand, ik zag van boven dat ze m'n zaad tussen haar schaamlippen wreef en kwam toen ook kreunend klaar.

3 opmerkingen:

  1. pffffff wat een heerlijk geil verhaal.....samen masturberen is heel lekker en de wederzijdse aanmoedigingen zijn geweldig....bedankt dat je het verhaal met ons deelt....

    liefs, mike & eva xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja samen masturberen kan zo geil zijn...mmm en elkaar anmoedigen met de geilste fantasieën...dat is toch zo lekker!

    Bedankt voor jullie reactie!

    BeantwoordenVerwijderen