woensdag 23 mei 2012

Larserbos

Hieronder een ervaring die ik heb gehad met een stel op een parking in Flevoland, het zal in de tweede helft van de jaren 90 geweest zijn de eerste internetdates, en een mobiele telefoon had ik nog niet lang!
In deze tijd was ik nog echt een groentje! Ik had nog maar weinig ervaring met stellen, als ik het nu zo teruglees moet ik een beetje glimlachen. Het was ook de eerste buitenseksgolf... je werd nog niet op de bon geslingerd zal ik maar zeggen.

Het was een zachte zaterdagavond in maart, via internet hadden we afgesproken dat ik naar de parking bij de MacDonalds zou gaan, daar aangekomen zou ik het 06-nummer bellen dat ik had doorgekregen..... Op een datingsite was ik in kontakt gekomen met een stel, waarvan zij het spannend vond om als amateurhoertje mannen te ontmoeten op parkeerplaatsen, hij op zijn beurt vond het lekker om te kijken als ze met een man bezig was. Nu noemen ze dat cuckoldry, maar dat wist ik toen nog niet. Ze hadden nog gevraagd of ik het erg vond als er wellicht nog meer mannen waren waarmee ze afgesproken hadden. Als ik met haar bezig was zouden ze ook toekijken....Een beetje eng vond ik dit wel, maar het leek me ook zeer opwindend, bovendien zou ik ook kunnen toekijken als zij met met andere mannen bezig was. Toen ik in het donker bij de MacDonalds aankwam, stonden er veel auto’s geparkeerd, waarvan ik kon zien dat er mensen in zaten, de meeste zaten alleen in de auto...”jemig die komen vast ook voor haar” schoot het door me heen. Even twijfelde ik, zenuwachtig draaide ik het nummer, een aardige vrouwenstem zei: “hallo met Beauty, oh jij bent het, fijn dat je er bent...” Ze had een prettige stem, een vleug van opwinding ging door me heen. Ze legde rustig uit hoe ik hen zou kunnen treffen op een parkeerplaats bij het Larserbos, nog een minuut of 10 rijden schatte ze. Opgetogen ging ik op weg, intussen was het wat mistig geworden, en kwam voor m’n gevoel in een wirwar van weggetjes terecht...”shit wat nu”dacht ik. Haar nummer maar weer bellen, besloot ik sukkelig. Gelukkig vond ze het niet erg en lacherig probeerde we uit te vinden waar ik op dat moment was en dirigeerde me vervolgens naar de juiste parkeerplaats. Daar aangekomen zag ik tot m’n verwondering dat er slechts één auto stond.., die van hen bleek al snel. Ik parkeerde mijn auto een meter of 10 achter de auto die er al stond, doofde m’n koplampen, draaide het raam een stukje open en wachtte nerveus af... Lang hoefde ik niet te wachten, het rechterportier zwaaide open en een donkere gestalte kwam op me af...m’n adem stokte even...zag duidelijk het silhouet van een vrouw...ze deed het portier open en kwam naast me zitten...”hai ik ben Beauty” fluisterde ze in m’n oor, ik was perplex, ze zag er knap uit, had mooi halflang zwart haar en een paar mooie benen gehuld in zwarte kousen staken onder haar donkere bontjas uit. Ik stelde me ook voor en ze pakte m’n hand en leidde die onder haar bontjas en liet me een heerlijk vochtig en gezwollen kutje voelen...ik had het niet meer en werd enorm geil... (achteraf denk ik dat ik droomde, zo makkelijk als alles ging!)Ze boog zich naar me toe en voelde haar tong heerlijk m’n mond binnenkomen, hartstochtelijk kusten we elkaar...voelde onder haar bontjas een korsetje met jarretels en een paar heerlijk ontblote tietjes.... Ze stelde voor de binnenverlichting aan te doen, waarschijnlijk om haar man te laten meegenieten. Met haar sexy handen maakte ze intussen mijn gulp open en haalde mijn gezwollen pik tevoorschijn, intussen vingerde ik haar lekker. Zij trok heerlijk aan m’n pik, jé wat was ik geil... Even later stelde ze voor om in de laadbak van mijn statiocar te kruipen. Toen we uitstapten om naar achteren te gaan zag ik haar man, die me uiterst vriendelijk begroette, het was vreemd en spannend tegelijk. Ik deed de achterklep omhoog en zij ging op de laadvloer zitten en nodigde me uit om haar te beffen, heerlijk was dat...al snel trok ze me de auto in en begon m’n pik weer te bewerken, ze deed er snel een condoom omheen en begon me als een wilde te pijpen...oh wat was dit goddelijk... ze ging maar door en steeds sneller... Toen ik haar wilde vragen even te stoppen, omdat ik het bijna niet meer op kon houden..gilde ze “het moet er toch uit!!” En ja hoor met lange golven van genot spoot ik het condoom vol.... Ze keek me geil aan nadat ik was klaargekomen....”het moet er toch uit” zei ze nog eens. Al die tijd had haar man toegekeken... 
Eigenlijk had ik nog wel verder gewild, maar had het gevoel dat het voor hen zo goed was.

Na veel zoeken in mijn email geschiedenis, ja al die oude computers werken nog...toch nog een paar fotos van haar gevonden, die ze destijds bij haar advertentie plaatste en naar me toe stuurde.
Een van de weinige foto's van haar.
Jammer geen bontjas....maar ze is het wel. 
Ik blijf nog even doorzoeken, voor mijn gevoel moet ik nog een paar foto's hebben...


2 opmerkingen:

  1. Hoi Erix,

    Spannend verhaal en succes met het verder doorspitten van je PC's o zoek naar meer sexy, erotisch materiaal....

    Liefs, Mike & Eva xx

    BeantwoordenVerwijderen